6/3 Snöstjärnor och iskristaller

Från att jag uppdaterade senast så har det varit massa snöstorm och -22 grader här i mysiga Norrland.. Men idag är det sol och såklart massa snö, ändå en oslagbar kombination? hihi så fint och mysigt!

Fick tillbaka min klänning som jag gjorde i skolan där min inspiration var SNÖ - snöstjärnor och iskristaller. Jättebra respons, så det var kul hihi. Nu har vi fått nästa designuppgift på gång, ett grupparbete där vi har genemsamt övergripande tema och vi ska tillsammans skapa en kollektion där vi gör minst ett plagg var individuellt. Det är svårt att jobba i grupp, men jag hoppas denna gången blir enklare! Vi får helt enkelt lägga våra personliga stilar vid sidan av och bara försöka utmana oss själva att skapa saker vi normalt inte hade gjort.
 
Här har jag några bilder på klänningen jag fick tillbaka idag, med skisser, experiment och min Moodboard. Jag vill att det ska på MASSOR med fler pärlor än vad det är på den nu, så vi får väl se om den någongång blir användbar.. haha



PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0