23/3 Pärlor Pearls Perlas Perlen

Det ligger mycket fokus på arbetet just nu, och plaggen börjar bli mer och mer klara inför presentationen och inlämningen som är på tisdag. Byxorna jag gör är ju i chiffong, det blir lite pärlor på dem och på linningen. Det blir nog jättebra tror jag! Har ju provat det, och det passar mig ganska bra ;) hihi ååh ni ska få se när det är klart! Jag har iallafall gjort mig en liten accessoar fylld av 5000 pärlor. Det kommer en bild där nere!

Dessutom åker jag hem på onsdag hihi! Ska bli härligt att komma hem, fira påsk, träffa familj, släkt och vänner. Bara få hänga lite i Malmö igen alltså. Sjukt mysigt! Stannar fram till den 7e april, vilket blir typ 1,5 vecka sen är det tillbaka till skolan igen här i Umeå. Dock bara i 5 dagar innan jag tar nästa tripp - åker till Stockholm den 12e april och stannar där över helgen. Det blir mycket resande, men det behövs!


Ser ni jackan jag har på mig? Ännu ett pärlprojekt jag håller på med just nu... hihihi

 


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0