16/4 Redo för ny vecka.. eller?

Kom hem från Stockholm sent söndagkväll så det var bara att säga godnatt och gå upp tidigt för skolan måndagmorgon. Iallafall så hade jag en sjukt bra helg i Stockholm. Lite fika med vänner, fest med andra vänner, spendera tid med folk som står mig nära helt enkelt! Dessutom blev det också lite tygshopping inför kollektionen som ska skapas nu resten av terminen jag har kvar här i Umeå. Har haft handledning denna veckan och tänkt lite kring hur jag ska fortsätta med mitt arbete. Ibland går det bara så himla trögt och jag orkar inte ens sätta mig in i vad jag behöver göra. Men nu ska jag verkligen försöka vara så effektiv jag kan i början... för tiden har en tendens att ändå springa iväg under arbetets gång. 

Har bläddrat genom en massa tidninger, klippt och klistrat ihop en liten Moodboard idag för det kommande arbetet. Så en liten bit på vägen är jag. Nästa möte med min handledare blir på torsdag, dags att vara rejält förberedd med en massa att prata om.
Och såhär såg jag ut idag! 
 

Fick förresten tillbaka plaggen från min förra designuppgift där jag gjorde byxorna, shortsen och kragen ni vet? Så hade ett litet möte med lärarna på vad jag gjort bra och vad jag kunde gjort bättre. Kommentaren dem gav: "Ofantligt vackert". 
Jag tackar och bugar ♥.

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0