20/4 Next stop: Malmö och intervjuer.

En intensiv vecka har snart passerat. Jag är fullt uppe i mitt arbete med kollektionen men jag blir fortfarande inte nöjd. Det är mycket som ska till.. och ja, ekonomiskt så är det extremt tufft som student att spendera X kronor på litteratur PLUS allt material till en fullständig kollektion(dyyyyrt). Och jag som gärna njuter av god mat och fikor får lägga allt sådant åt sidan för att snarare leva på minimum och låta resten gå till skolan. Men man får se det som en investering inför framtiden helt enkelt!

Dessutom har jag bokat en liiiiten tripp hem till Malmö igen! Dock så har jag ingen tid att träffa vänner egentligen utan det är främst för att jag faktiskt ska på arbetsintervjuer ;) hihi och så kan jag lika gärna lämna av en HEL del saker så att jag inte har hundratals flyttlådor som ska skickas när jag väl ska flytta hem om någon månad. Så på MÅNDAGeftermiddag lämnar jag Umeå men stannar bara i Malmö till onsdagmorgon då jag flyger tillbaka igen(har ju så himla mycket att göra). Just nu finns det två jobb som jag är väldigt intresserad av, det ena på deltid det andra på heltid.. Det är två HELT olika jobb också men båda är sådana som jag verkligen vill ha! Ni får hålla tummarna för mig! :) 
Men fram tills på måndag så blir det fullt med arbete och träning, lika bra att vara totalt sysselsatt utan fritid här liksom. Även på helgen.




PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0