26/4 Friday!

Sedan sist jag skrev har jag hunnit vara i Malmö en liten sväng. Gick ju på två arbetsintervjuer, träffade brudarna en stund, hängde med familjen och sov i min egen säng. - PÅ totalt 35 timmar! Ändå bra jobbat tycker jag. Tog flyget tillbaka i onsdagsmorse eftersom jag faktiskt har grymt mycket i skolan nu så kan jag inte vara borta mer än nödvändigt.. Om ens det? Jag lär ha fullt upp dygnet runt i princip, helger som vardagar, nätter som dagar. Men som sagt, I don't mind :)

Nu är det freeedag iallafall och helgen på ingång. Jag har varit i skolan hela dagen och tog mig en runda in på systembolaget påvägen hem för imorgon blir det lite party! Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma, lite fredagsmys sitter inte fel liksom.

Dessutom så såg jag ut såhär idag.. Börjar bli bra vårväder här i Umeå nu! 

Pose - Pose - Skrattattack..?
hahaha

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0