11/4 Fina fina torsdag

Effektivitetens dag idag. Powerwalkatt 1,5 mil i strålande solsken, tvättat 3 maskiner tvätt och packat klart väskan inför imorgon. Nu återstår det sista fixet, lite arbete kring kollektionen måste jag få klart så jag kan planera in vad det är jag behöver få gjort i Stockholm. Har fått skypa med fina Emelie idag som lever livet i New York, och ja jag måste komma och hälsa på dig snart hihi. Tänkte få i mig lite mat strax också innan jag hoppar in i duschen och sedan blir det en lugn kväll framför tvn. Imorgon kl 9 åker jag till Stockholm för att spendera helgen där och dessutom springa runt i tygaffärer som en galning, kul! :)

Försöker iallafall kämpa liiite mer kring detdär med träning. Svårt när man ofta har fullt upp med annat. Jag kör hårt när jag väl kan iallafall - och det är väl bättre än inget? Lär vara redo för Beach 2015 typ. Så håll ut till dess hehe. Men sålänge får jag väl köra på så mycket jag hinner. :) (Hade nog behövt en skrikande dude som pushat mig lite hårdare....)




PUSS!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0