21/4 Pink workout-time!

Innan jag tar Malmö med storm imorgon så har jag denna lugna söndagen att ta slut på. Nu blir det en powerwalk till Ronja, typ 7-8 km och det tar väl ca 1 timme att gå. Skönt att det är soligt väder med! Så med lite musik i öronen blir det en mysig promenad trots att det är ungefär 7 grader ute.

Igårkväll la jag ner mycket tid på skissande och tror det blev ca 10 outfits gjorda, därefter tröttnade jag på kläder och började öva mig på att få till de rätta ansiktena till mina krokier! Det tar sin tid, men absolut värt det hundra gånger om.

Och ikväll blir det rejäl organisering av vad jag ska ta med mig till Malmö och vad jag ska lämna kvar här. Rensning i garderoben och rensning av skor står på schemat. Alltid lika svårt att välja och välja bort kläder och skor för mig... Men jag har ju 20 kg att fylla en väska med, och det brukar inte vara några problem att uppnå ;)


Lika bra att träna i rosa outfit visst? Saknar bara ett par knallrosa Nike-skor... (Hint till födelsedagspresent kanske?)


Övning, övning, övning... behöver många olika ansikten för att kunna förmedla mina modeillustrationers känsla, så fortsättning följer!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0