28/4 Sjukling och helg...

Var fast beslutsam om att denna helgen skulle vara en produktiv helg. Så fel jag hade när jag igårmorse vaknade upp med feber och otroligt illamående. Hela dagen spenderades i sängen, sov, vaknade, sov, vaknade och kunde varken äta eller röra mig speciellt mycket. Usch det var en jobbig dag som jag bara ville skulle ta slut. Vaknade vid 11 idag och mådde faktiskt bättre. Det går framåt sakta men säkert.. Dock så är jag fortfarande fruktansvärt trött, orkar inte ta fram böckerna och börja plugga ens. 
Veckan kommer bli helt galen istället. Så mycket som behövs göras i arbetet och tiden bara rinner iväg. Ingen ledighet här inte och det blir nog inte ens något valborgsfirande för mig som det ser ut just nu. Ska försöka klämma in gymmet minst 2-3 gånger/veckan iallafall, för att få bort lite fokus från skolan. Men nu blir det vila i några dagar så att jag inte blir dålig igen.. 



PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0