22/10 Onsdag i Borås

Skolan har lagt i en extra växel och vi har i princip 1 tenta i veckan fram tills Lucia. Samtidigt har vi då vårt designprojekt till J.Lindeberg att få ihop. Nu handlar det om att prioritera tiden rätt och att försöka hålla sig till tidsplaneringen jag satt upp. Imorgon har vi presentation av grupparbetet som är starten i projektet med J.Lindeberg. Där har vi gjort varumärkesanalys, målgruppsanalys och dessutom kommit fram till ett koncept med färgkarta och materialkarta som vi alla i gruppen ska utgå från nu när vi individuellt ska fortsätta arbetet med att skissa och designa plagg+skor till J.Lindeberg. Spännande att få känna att det börjar bli som på riktigt!

Fick dessutom reda på att jag faktiskt ska iväg till Norge på lördag och arbeta som barnartist igen. Denna gången blir det Tom & Jerry, och jag är såklart Jerry! ;) Superkul med en heldag där, eftersom att Robin ändå är på fiskesemester och jag kan ju passa på att få vara en av de roligaste figurerna jag faktiskt varit!

Nu är klockan halv 10 och jag tänkte strax gå och lägga mig i sängen. Kan även berätta att jag gjort nya naglar idag! Går till en tjej som jag faktiskt hittade via Facebook, hon sitter på svenska skönhetsskolan här i Borås och är jätteduktig på att göra dekorationer på naglarna. Superkul tycker jag!

Lägger in två bilder på naglarna - dem jag gjorde sist och naglarna jag gjorde idag. Och en goding från när jag var Jerry med min kompis Tom sist ;)!





 
PUSS & KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0