11/3 Making a top from an old curtain

Haft fullt upp sedan jag bloggade senast! Men roliga saker händer hela tiden nu känns det som, även fast vi har mer och mer arbete i skolan. Aja, det har varit himla fint väder i dagarna så hade en mysig långdag med lunch, fika och massa secondhand-shopping med Ronja förra veckan. Fyndade en söt gardin för 25 ;- och sydde mig en topp i fredags! Och gissa...? Idag började jag sy ett par shorts i samma tyg haha! Kommer kunna gå som en mönstrig bakelse i sommar med matchande plagg! ;)

Var ute i fredags en stund, och på lördagen hälsade jag på Ronja på hennes jobb hihi! Åkte buss i 1 timme för att hänga med henne på hennes 45 minuter långa lunch. Hur snäll kompis är inte jag..? :) Åh sen var det mellofinal där jag låg och lipade i min säng när Robin vann hihi. Igår var jag på söndagsmiddag med massa klasskompisar mfl. och har för första gången i mitt liv blivit introducerad för norrländsk matkultur - det bjöds på palt! 

Iallafall här är min topp jag sydde och som jag hade på mig idag :)




Här håller jag på med shortsen! hihi kommer bli så himla gulligt!


PUSS!


Kommentarer
Anna-Karin

Och hur smakade palten då?

2013-03-12 @ 06:24:19
steph

och jag som inte ens vet vad palt är :o

2013-03-13 @ 15:31:37
URL: http://steph.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0