23/1 Ett januari fyllt av känslor och beslut.

Januari 2013 - denna månaden har innehållt allt man skulle kunna tänka sig för en designer-drömmare!

Jag har visat upp min kollektion på en modevisning och i en utställning förra torsdagen, alltså den 17:e januari! Det var fruktansvärt kul och jag har stressat in i det sista med allting - men det var det värt! 

Tankar har kommit och gått, samtidigt som beslut också har tagits... Just nu är allting under utveckling på obestämd tid. Men i en sådan här tuff bransch är det svårt att ta sig fram, och veta NÄR man ska satsa. Jag har svårt att bestämma tidpunkt för allt att starta, men jag ska iallafall inte försöka stressa fram något utan låta det ta sin tid.

Bilder från modevisningen och utställningen:


Min utställning som jag fixat ihop. 2 toppar, 1 kjol och 3 klänningar!



 


Kommentarer
Therese- Bakande Florist

Verkligen superfint! Du har verkligen jobbat hårt!:) Lycka till med alla beslut!:) ska bli spännande att följa dig:)! Kram
Tror du menar 2013 i början;)

2013-01-23 @ 17:33:22
URL: http://thereseofsweden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0