28/2 Totally torsdag

Det är för mycket slask och regn här i Umeå just nu. Trodde aldrig det skulle bli plusgrader redan, men se där vad fel jag hade! Snön smälter, men det lurar ju inte mig.. Tydligen har man vinter och minusgrader minst en månad tilll här, så redan på måndag igen var det dags för mer snö och -15 grader kyla. När tar det slut egentligen...?
Har tryckt en massa mönster på tyg idag på olika sätt! Det är verkligen kul, hoppas på att få till något mer än provlappar imorgon - isåfall kan jag ta massa bilder så ni får se. Tog en lång promenad med Ronja in till stan när vi slutade, där det var dags för mig att köpa nya brallor! Svarta tighta jeans med high waist - de enklaste och skönaste som finns att ha på sig.

Idag var jag klädd i svart och guld, + gummistövlar som är guldvärda(hihi) i detta slaskiga väder......




PUSS!


Kommentarer
Anonyma Jag

Snygg Outfit ;)

2013-03-02 @ 21:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0