16/2 Snöstjärnor och iskristaller

Vitt, vinter, kallt, klart, hårt, mjukt, vackert, glittrigt, knastrigt. 
Snö
Snöstjärnor och iskristaller
Detta fick bli mitt tema på designuppgiften vi har och ska arbeta med i totalt 2 veckor. 1 vecka har redan gått, och jag borde ha kommit längre än vad jag har gjort... Men Moodboard check. Skisser check, experiment check. Material check. Bara att köra på fullt ut nu. Ni får se bild när den är klar hihi. Dock har jag ju enbart 1 vecka på mig, där jag också kommer vara upptagen med annat en del. Så för att kunna göra det välgjort så blir det nog inte något jättewow, men lite WOW hoppas jag nog ändå på :). Som vanligt är jag en liten överarbetare när det gäller sånt här.
 

hihi. PUSSSS på er.


Kommentarer
steph

kommer säkert bli jättefint!! <3

2013-02-19 @ 09:40:54
URL: http://steph.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0