17/9 Drömmen

Nu börjar vi äntligen med mönsterkonstruktion. Detta ska vi hålla på med i några veckor och kommer ju vara vår stora grund att stå på framöver, för det vi gör nu kan vi ha med oss hela livet och framförallt anpassa och skräddarsy åt andra. Dessutom behöver vi ju även göra mönster när vi ska sy våra egna designer, så det blir så perfekt det kan bli! Ska bli så kul när vi är klara med detta momentet! :)

Idag har jag även kollat igenom ca 5000 olika typsnitt/textstilar som jag ska kunna använda mig av i en framtida logga för ett märke. Guuuuud vad jag vill satsa på detta! Men det är lång tid kvar. När jag väl har bestämt mig för en logga så kan jag börja beställa hem tygband med loggan på som jag kan använda mig av i kläderna. Då rullar det på med andra ord!

Men än har jag en bit kvar, ser ingenting just nu som hindrar mig. Har enbart fått positiv feedback när jag har berättat om detta för folk, men jag inser också det är grymt svårt att uppfylla en dröm om att bli så stor som möjligt. Detta är något jag vill kunna försörja mig på och gärna gå med en otrolig vinst. We will see!

En söt bild på mig och Gabriela när vi kramas från min 20års&avskedsfest hemma i Malmö innan jag flyttade hit. Underbaaart ♥!





PUSS!






Kommentarer
Emma

Ja klart du ska satsa! Kontakta mig om du vill ha hjälp med ekonomin :)

2012-09-17 @ 22:51:08
Mamma

Gå mot drömmen Sofie!

2012-09-19 @ 05:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0