12/9 20:52

Idag såg jag ut såhär när jag gick runt i stan och gjorde mina ärenden. Var bland annat för första gången och fixade naglarna här i Umeå. Gjorde dem på Nail Design School och fick verkligen bra kontakt med nageltjejen, sjukt härligt så dit ska jag komma tillbaka! Det roligaste var väl att det bara var lilla 20 åriga jag som satt där bland medelålderskvinnor och uppåt... Någon sa till mig att det var jättedyrt att göra vid naglarna här så ingen ungdom gjorde det. Men när jag väl gick dit så kostade det ju samma som hemma i Malmö? Weird.. Men man kanske inte spenderar så mycket pengar på sånt här skönhetsgrejs i Norrland?!



Såg ut såhär idag:
Jacka: Barbour, Skjorta: Ralph Lauren, Jeans: Nudie, Väska: Louis Vuitton, Stövlar: Någon random butik i Umeå, ingen aning haha!



Här är mina färdiga naglar. Enkelt med fransk manikyr!





PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0