28/10 Söndagsångest utan ångest.

Efter gymmet igår så blev det ännu en lugn hemmakväll, börjar bli alltför bekväm vid det nu tror jag! Somnade väl runt 12-1tiden och var uppe vid 8 imorse för att slänga in ytterliggare en maskin tvätt, bädda rent i sängen och fixa andra småsaker här hemma. Vid 5 började sedan mitt andra pass denna veckan på Polefitness, så nu har jag tränat väck min träningsvärk från gymmet igår! Och imorgon tänkte jag kanske ta en liten vilodag eftersom att tisdag och onsdag består båda av polefitness på kvällen efter skolan :)!

Dags att börja tänka på vad jag stoppar i mig också, så kan lite förbättrande resultat kanske synas inom en snar framtid. Imorse blev det havregrynsgröt och ett knäckebröd med skinkpålägg. Lunchen bestod av fruktsallad med 1 apelsin, 1 kiwi, ½ äpple, ½ banan, vindruvor och till det lite kvarg. Och nu efter polefitness-passet så har jag lagat nudelsoppa med grönsaker och kyckling. Så himla gott med lite chili och massa kryddor i så känns det som man är tillbaka i Asien all over again. ;)


Känner att jag varje dag är ett steg närmre min dröm. Och att det går några steg framåt och inga alls bakåt gör en bara mer driven att fortsätta kämpa. Dock är det svårt i en bransch som domineras av äldre människor med mer erfarenheter att kunna slå sig in genom allt, men om andra kan lyckas - så varför skulle inte jag kunna?
Dream big.



PUSS!



Kommentarer
steph

finis! jag tror på dig <3

2012-10-28 @ 22:16:21
URL: http://steph.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0