23/10 Tisdagkväll

Efter X antal telefonsamtal, meddelanden och kommentarer angående mitt förra inlägg så är jag nu på topp igen. Man har sina stunder, även om de flesta är grymt bra så har man sina jobbiga stunder också ibland. Fina vänner har jag iallafall ♥!

Ikväll myser jag till det med Svenska Hollywoodfruar på tv, lite kladdkaka, en ELLE-tidning och massa värmeljus!  Förresten så tänkte jag säga att jag gillar när ni kommenterar, men hade uppskattat det ännu mer när ni skriver vem ni är så man kan svara er.. :)

Haha det ser ut som jag inte har några armar.. dem försvann? hm..

PUSS!





Kommentarer
Jonnié Jonsson

ja men absolut, den va skitgod

2012-10-24 @ 05:01:51
URL: http://jonniejonsson.com/
Löjtnant

Fast det förstör ju hela mystiken och då är man ju inte hemlig beundrare längre!

2012-10-24 @ 09:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0