18/10 Umeå Fashion Week dag 3(17/10)

Igår var alltså dag 3 av Fashion Week och det var äntligen dags för våra kläder att ställas ut. Vi har haft flera tidningar som har skrivit om oss, radio kom och skulle rapportera och sen kom även SVT riks och direktsände nyheter där jag fick bli intervjuad! Verkligen superkul och sjukt bra PR för mig. :) Här kan ni hitta avsnittet ni som missade det: http://www.svtplay.se/video/359000/17-10-17-30

Tänkte även berätta att jag var på två modevisningar! Den första var precis i gallerian där vi ställde ut och det var Röda Korsets modevisning som några bloggare från Umeå hade hjälpt till att styla. Vid 6-tiden stack jag vidare med några från min klass till en annan visning som var ganska extrem. Där var inte tillåtet att fotografera, vilket jag kan förstå då de flesta var typ nakna när dem gick. En hade kroppsmålning, en annan hade några handväskor för bröst och rumpa, en annan hade några smycken för dem delarna också, och sen var det någon som hade en klänning helt gjort av löshår från Rapunzel. Det var sjävklart en ganska cool visning, men trodde inte det skulle vara SÅ extremt!!!

Lite bilder från dagen:

Ronja och jag tyckte det var tråkigt att inte kunna fotografera den extrema visningen, så här blev det några foton av oss på toan istället.. haha



Röda Korsets visning i Up2-gallerian!



















Vår utställning:












PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0