8/11 Snart helg ♥

Förstod att gårdagens inlägg var väldigt uppskattat, haha kul! :) Antar att ni blir bättre på att dejta nu då - jag lägger det åt sidan ett tag iallafall. Här blir det totalt fokuserande på framtiden och det jag ska försöka åstadkomma med både studier och viktiga beslut.

Idag har jag fixat massor inför morgondagen. Haft självstuder vilket betydde att jag var ledig och kunnat göra lite vad jag velat, så sjukt härligt att vara totalt ledig! Eftersom jag får finbesök imorgon över helgen så har jag städat och fixat en massa här hemma och nu syr jag kuddöverdrag så det blir lite finare här... Ska försöka hinna med att forsätta med mina inspirationsbilder till kollektionen som jag började med igår, för sen försvinner ju hela helgen till annat roligt! 

Men åh vad jag längtar till imorgon.. Känslan att veta när jag vaknar imorgonbitti så är min mamma påväg till mig! Hihi ♥


PUSS!


Kommentarer
Mamma

Ska bli så mysigt att komma upp till dig gumman <3!

2012-11-08 @ 23:00:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0