7/11 Idéprocessen

Och det känns som det tar sjuuuukt lång tid innan vi verkligen får börja skissa på riktiga plagg. Nu ska vi hålla på med idéprocessen i en vecka och då ska vi träffa vår handledare igen och gå genom hur långt vi har kommit. Jag som bara vill sätta igång och göra plaggskisser så jag kan börja leta material och känna att jag kommer någon vart!

Här är iallafall det jag håller på med just nu. Sitter och försöker få idéer genom att skissa inspiration enbart med svart/vitt och kontraster med hårt/mjukt... Är grymt sugen på att göra något sånt här på en fet stor tavla, vad tror ni om det? Endast svart och vitt? De tidigare tavlorna jag har gjort är ju bara med massa färg...


Dem är verkligen inte klara än, utan under konstruktion... :)

Men nu ska jag iväg på polefitness, wihoooooooo. Dock är det superkallt att gå i 20 minuter från bussen till lokalen nu när det är snööö och kyla. :(

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0