5/11 Måndag och start av kollektion

Då var det ny vecka och äntligen dags för kollektionen. Idag fick vi reda på det övergripande temat som är "I en bevingad värld". Annars är det väl ganska fritt med vad vi får göra. Vi skapade några olika underteman som vi fick välja mellan och sedan utifrån dessa saker göra research med böcker, bilder, kollage, personer, tankar osv, innan det är dags för att börja utforma problemformuleringen och sedan börja skissa. Jag har bestämt undertema men tänkte hålla det lite hemligt änsålänge tills vi närmar oss skisserna. Det känns som det kommer ta sin tid och vara grymt mycket arbete bakom detta. Behöver bara sätta igång så fort som möjligt!
Hur bra känner ni mig egentligen, vad tror ni att jag kommer göra för något? :)

PUSS!




Kommentarer
hej

va e de för krit streck du har över ögonen?^^

2012-11-05 @ 18:47:54
Mamma

Nånting med anknytning "lyx & flärd" eller?

2012-11-05 @ 18:53:34
Steph

Tänkte också på lyx innan jag läste din mammas kommentar hihi. Om inte så sofistikerat! Hoppas du trivs bättre där nu och inte dör i kylan. Fin bild också <3

2012-11-05 @ 20:14:20
URL: http://steph.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0