4/11 Totalt söndag

Har inte skrivit på en vecka här och det kändes som det var ganska nödvändigt för mig att ta en paus. Framförallt behöver jag få koll på allting i mitt huvud, jag har så himla mycket jag vill hinna med och göra men man kan ju inte göra allt på en gång liksom. Hur ska jag hinna komma igång med allt jag vill? Prioriteringar? Karriär? Resa? Jobb? Leva? Pojkvän? Vilken ordning och var liksom? Det känns som om mycket hade gått bättre bara jag hade hittat något stabilt att luta mig tillbaka mot just nu och mäta tankar angående framtiden med. 

Förra veckan hade slutvisningen på vårt grupparbete, kände väl inte riktigt att det var min grej.. Jag har absolut inte svårt för att samarbeta - snarare gillar jag det väldigt mycket! Men i det här läget är det extra svårt att med 4 viljor skapa enbart 1 design. Men det har jag lagt bakom mig och nu fokuserar jag enbart framåt för IMORGON startar vi med min kollektion! Det ska bli så himla roligt och jag har redan tänkt ganska mycket kring vad jag vill att den ska innehålla. Ni får höra mer om detta i veckan när vi börjat med arbetet.

Här kommer lite insta-bilder från veckan som gått!

Billigaste klippen 149 ;-st. Kallar det riktigt fynd när jag hann klicka hem dessa 3 färgerna innan de tog totalt slut!
 
Jobb som powerpuffpingla!


Äpplepajs-bakning!
 
PUSS!


Kommentarer
Mamma

HAR DU KÖPT TRE LIKADANA SKOR, BARA MED OLIKA FÄRG!!!
Sofie du är student håll i pengarna ;)

2012-11-05 @ 18:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0