4/12 Decemberkväll

Fina december. Älskar när snön kom och lyste upp min trista mörka vardag. Morgnarna som tidigare var det värsta är nu något av de mysigaste var dag. Promenaden till bussen med solskenet i ansiktet och att bländas av snön varje steg man tar, det lever man länge på. Så himla underbart! 

Skolan och kollektionen går framåt. Jag är dock lite för optimistisk kanske, tror att jag hinner mycket mer än vad jag nog egentligen gör. Och då försvinner dem timmarna sömn man skulle behövt liksom, haha! Men hellre kämpa och försöka få allt klart istället för att slappa, göra annat och hoppas på att det blir bra.

16 dagar tills jag åker hem till Malmö, längtar! Men stressen över att få klart mina plagg tills dess? Önskar att ett mirakel inträffar.



Puss på er finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0