20/12 Malmö nästa.

Åh, då ligger jag äntligen i min egen säng, ser på min egen tv, i mitt eget prinsessrum i Malmö. SÅ underbart det känns! Anlände redan vid lunchtid så jag har hunnit spendera hela eftermiddagen och kvällen med vovven + familjen. Nu gäller det att boka upp sig med de nära och kära de 2 veckorna jag har hemma. Imorgon är det dags för mig att besöka Emporia med mamsen och fixa de sista julklapparna, hem och äta mysig fredagsmiddag innan jag möter upp lite vänner för att dra vidare på en dundrande festkväll! Hoppas på att träffa flera fina vänner där ute i vimlet ♥.



och mitt fina prinsessrum med världens finaste tavla hihi 

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0