South africaaaaaaaa!



Har nyss kommit hem från ett föräldrarmöte på skolan med två av mina lärare. Det handlade om praktiken och eftersom jag ska till Sydafrika i 3 veckor så var detta väldigt behövt! Ska bli fruktansvärt kul, jag blir bara mer och mer peppad för varje gång som jag tänker på det. Och inte minst så kommer jag ha en tid av mitt liv där nere. Ska som sagt praktisera i 3 veckor på en skola mitt ute i en av Sydafrikas fattigaste by. Vilken upplevelse säger jag bara! Vi ska få tvätta kläderna för hand, bo i små runda hyddor med halmtak och ja, ni förstår vad jag snackar om! Så det blir att leva så i 3 veckor, dock så är detta i januari/februari precis innan sportlovet, och därför har jag också bestämt att stanna en vecka till över sportlovet. Så mamma kommer ner och vi ska bo där som "semester" sista veckan på ett lite mer turistigt ställe med strand, hotell osv.

SKA BLI EN SJUK UPPLEVELSE.....

Nu sitter jag här, kollar på biggest looser och kämpar med min förkylning...


PUSS,



Kommentarer
lovisa

sv: ja det går inge vidare:( har sökt jättmkt!

2010-09-20 @ 21:11:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: jaha se där! jo jag har legat på men, snart får jag ett jobb. har vart på 2 intervjuer så jag hoppas :P

2010-09-21 @ 08:22:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0