Shoe shopping!


Ja, ni hörde rätt! Skoshopping har jag varit på.. Det kom ett par i paketet som jag hämtade ut igår som jag berättade om. Det var ett par svarta helt klassiska pumps med platå, har ju faktiskt inga svarta pumps... Och det är nog enligt mig en av sakerna en tjej inte klarar av att leva utan :). Är trött på att låna någon annans så det är lika bra att köpa ett par själv.

De andra paret skor köpte jag idag efter skolan när jag gick en liten snabbisrunda i stan. Jag har spanat in dem länge, och jag visade upp dem på bloggen tidigare i ett inlägg när jag hade lite shoetroubles. Men jag bestämde mig för dessa och jag är väldigt nöjd trots att jag fick lägga ganska mycket mer än vad jag egentligen skulle gjort. Jag hade nämligen spanat in ett par liknande från Nelly.com, men dem tog slut i min storlek jättesnabbt.... Så lite pengar till och jag fick säkert ett bra med bättre kvalitet.


Svarta stövletter med kilklack och dragkedja från Nilsons, 699 :-
Svarta pumps från en bloggerska, 300 :-

vad tycker ni? PUSS!



Kommentarer
Eva

Jättesnygga, speciellt de till vänster! Bra blogg förresten :D

2011-03-25 @ 17:44:52
URL: http://ecrsandberg.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0