Always so tired..


Nu sitter jag i skolan och har precis varit och lyssnar på vårt sista politikermöte. Det var Luciano Astudillo från Socialdemokraterna som pratade. Förövrigt så var det sjukt äcklig mat idag också, och jag som tycker att skolmaten ändå är helt okej oftast. Idag var det under all kritik... potatis med fisksås? Fisksåsen såg helt ärligt ut som något , ja något man inte vill äta..

Nu sitter jag i biblioteket och väntar på att tiden ska gå, dvs jag har 3 timmars håltimme! Det är sjukt drygt, men man får göra lite nytta så jag har börjat planera min uppsats som ska vara inlämnad om någon vecka. Och efter sista lektionen som slutar kl 4, så ska jag åka och träna på Friskis! (för första gången förutan provgången, ENSAM).....



Luciano



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0