Nattinatti


Nu ska jag nog gå till sängs. Har gjort en lista på inköp som behövs till sänggaveln jag ska göra. Än sålänge är jag uppe i ungefär 200 kr, och det är allt tyg som ska användas.

Imorgon vid ett så ska jag och ett par kompisar åka skridskor på en damm vid mig. Hoppas inte vi ramlar genom isen bara! Undrar egentligen om isen är stabil? Den kanske borde vara det.. eller ja, vi hoppas det iallafall. Annars får jag sitta och dricka varm choklad vid sidan om! På kvällen ska jag nog se Avatar 3D, om wille lyckas få biljetter... Annars blir det nog en annan dag snart :) Vill JÄTTEgärna se den.

Nu ska jag iallafall gå till sängs.
Natti



en liten bild från när jag åkte skridskor sist, det var dock med skolan mitt på Stortorget!
Lidia, Stina, Jag



Kommentarer
sandra

sv: hej :) den är väl ca 50-60 cm under bysten skulle jag tro, dvs det svarta.

2010-01-07 @ 01:09:35
URL: http://vilketfintparaply.blogg.se/
Veronica Berggren

sv: tack <3

2010-01-07 @ 10:16:54
URL: http://veronicaberggren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0