Idag är det fredag, väldigt skönt faktiskt. Fast får ändå lite ångest över att jag börjar skolan redan på måndag. Även om jag har våndats lite över det idag, så har jag också gjort annat. Vaknade hos älskling idag och sedan tog vi det lugnt och så ett tag, var ute på en liten promenad i det kalla vädret. Sedan var jag tvungen att åka hem, och han skulle träna, så nu sitter jag här. Kollar även på Let's Dance, som jag faktiskt aldrig har riktigt tyckt om att kolla på innan just för att programmet är så segt. Jag tycker dock fortfarande att det är väldigt segt, men nu är det ändå snart slut.

Det har iallafall varit ett hyffsat långt lov, som jag verkligen behövt. Men nu känns det egentligen jättedumt, för när jag väl ska börja skolan så blir jag sjuk igen. Jag har en huvudvärk som är hemsk, en förkylning som verkligen INTE vill ge sig... och såhär ska jag börja skolan.. Vi får hoppas att det går över snabbt!





Kommentarer
josefine bergqvist

fin :)

är allt bra ?:)

2010-01-12 @ 21:36:23
URL: http://josefinebergqvist.blogg.se/
Anonym

fin bild! :)

2010-01-15 @ 20:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0