Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Var ute en liten runda och hämtade en film hos K som jag ska se imorgon. Det är faktiskt så att iövermorgon ska jag, mamma, min moster och Inga-Lisa min morfars syster, se en film där vi har läst boken till. Boken heter Flyga drake, är skriven av Khaled Hosseini, och boken är väldigt bra. En av de bästa böckerna jag läst. Och eftersom det finns en film till, så är det ju perfekt att se den? Boken har jag recenserat bland mina Recensioner här på bloggen, så om du är mer intresserad av boken så finns det lite information där.

Nu ska jag snart sätta mig och kolla på Design med Simon och Tomas, vilket jag tycker är riktigt kul att kolla på! Jag är väldigt sugen på att göra om mitt rum, och antagligen gör jag det i sommar. Därför sitter jag nästan varje dag vid datorn och kollar på tapeter och inredning. Hoppas jag hittar något som jag gillar, annars kanske jag får lite tips från Simon och Tomas? ´

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla så jag inte missar det!




Tänkte också nämna att vi faktiskt passar en söt lite Totti här hemma just nu. Såhär såg jag ut förra året när vi passade honom..







Kommentarer
Veronica Berggren

aw är inte det en lagotto? =)

2010-01-07 @ 10:17:52
URL: http://veronicaberggren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0