Igår var det slappdag.. kom hem vid 8 på morgonen och sedan sov jag och min älskling fram till 2 tiden ungefär. Käkade gyrostallrik vid 7 sen låg vi bara i sängen och kollade på tv och mös hela dagen tills jag skulle sova och älskling skulle hem.. mysigt :)

Idag har jag däremot varit igång och städat hela huset, i alla vrår! Nu har vi gäster och vi har precis ätit efterrätt. Tänkte just nu lägga mig och kolla på film. Tyvärr missade jag Harry Potter och den flammande bägaren som jag inte har sett som gick på tv idag! Så därför blir det den jag får se nu istället.

Puss & Natti så hörs vi imorgon! :)




och här en bild på två snyggingar som är omöjliga att vara utan, nämligen Nate och Chuck från Gossipgirl.. Gud vad man längtar tills den här ungderbara serien börjar igen...

 


Kommentarer
nettan

hej snäckan .. nu har jag hittat hit ... kram på dig nettan

2010-01-03 @ 22:13:38
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0