Carolina gynning


En tjej med så många sidor, så många åsikter och så många erfarenheter. Du är en tjej som inspirerar mig väldigt mycket och du har alltid gått din egen väg. Det beundrar jag dig för. När jag läst boken Ego Girl, så blev jag helt fascinerad av hur mycket du egentligen gått igenom. Men sen kom Ego Woman, och än en gång får jag läsa om personer som tryckt ner dig gång på gång i olika sammanhang. Du har liksom jobbat dig upp från att vara sedd som bimbon med stora bröst och istället blir sedd som en professionell programledare. Dock inte av alla. Men enligt mig har du fått den tv-programledarroll som så många drömmer om.

Att ditt liv innehåller mycket äventyr är ju bara plus i kanten. Okej, livet blir lite vad man gör det till, men du är ju verkligen inte rädd för att få för lite äventyr, utan snarare tvärt om som jag uppfattar det. Du vill bara inte leva ett svenssons-liv där allt är tråkigt och likadant varje dag. Utan ut och upptäck världen!
Hade jag fått tillbringa en dag i en känd persons liv, så hade jag utan tvekan valt att vara dig i ditt liv.

Jag har alltid beundrat dig för den person du är. Lugn, men galen! Keep on going!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0