Imorgon är det alla ♥ dag, och jag ska jobba från 12 - 7! Kul, men vad gör man inte för att tjäna en slant? Nu har jag dock diskat och städat allt från igår. Ska snart bege mig in i duschen också för att jag ska iväg senare. Ikväll kommer mamma och pappa hem från Österrike där dem varit en vecka och åkt skidor.
- har ärligt talat saknat dom.. Jag menar det är ju trots allt SKITläskigt att vara hemma själv - speciellt de dagarna när syrran inte sover hemma heller. USCH! Men gud vad taggad jag är tills nästa fredag! - DÅ ÅKER JAG NÄMLIGEN TILL VAL THOREEEEENS!






Kommentarer
stina

hejsan !

ja jag är fortfarande intresserad av tiger tröjan om du har kvar den ?(:

2010-02-13 @ 14:16:02
URL: http://bbarastiinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0