Sofie svarar


GOLD om Godmorgon:
Hej, om du fick gå på en artist/grupps konsert GRATIS! Vilken artist/grupp skulle du valt?

Svar:
Hej! Det var en svår fråga.... Jag är egentligen inte den personen som ÄLSKAR ett band eller artist och bara lyssnar på dem. Utan jag är mer en person som lyssnar på olika artister och framförallt de låtar som spelas mycket på radio. Men självklart har man väl en dröm om att någongång kunna få se sin stora barndomsidol - som iförsig har följt mig från jag var liten till idag, Britney Spears. Fast samtidigt så hade jag gärna velat se Michael Jackson(det blir dessutom mer orimligt eftersom han inte lever) eller Lady Gaga(missade ju hennes konsert på Malmö arena i november). Men chansen kanske kommer, så hojta gärna till om ni hör någon konsert om Britney Spears i Köpenhamn/Stockholm/Göteborg/Malmö?

Johanna om MY ROOM.:
Vad fint och stilrent rum! Vart har du köpt din spegel?


Svar:
Tack, det är nog något sådant jag har strävat efter! Min spegel är faktiskt köpt på Rusta, tro det eller ej! Jag var runt överallt, på alla sorters möbelaffärer osv, för att hitta den perfekta guldspegeln. Hittade någon snygg på ILVA, men den gick på ett par tusenlappar, vilken var alldeles för dyrt för en spegel tycker jag. Av ren slump så såg jag en på Rusta - en beställningsvara, som dom såklart beställde till mig. 399 :- helt sjukt billigt! Den är PERFEKT, är sjukt nöjd!


Filosofia om MY ROOM.:
Hej! Undrar var du har köpt - jag vet inte vad man ska kalla det - men den där det står Kärlek? Letar efter något liknande!

Svar: Hej! Bokstäverna som jag har placerat ovanpå min hylla i mitt rum där det står KÄRLEK, är faktiskt hittade i en liten liten butik utanför köpcentret Ullared. Också sjukt otippat, men dem är gjorda i någon sorts lätt gips, som gör dem lite snyggare än andras gjorda i trä, papp eller så. :)



Nathalie om Datan har kraschat:
fin blogg och fin tjej! vad har du gjort headern i för program? älskar stilen på texten!

Svar: Tack så jättemycket :)! Jag använder två olika bildredigeringsprogram när jag gör om bilder till bloggen. Först och främst använder jag Photoshop, sedan använder jag ett program som heter Microsoft PhotoDraw - båda väldigt bra, men Photoshop är outstandig! Stilen på texten är ett textsnitt jag har laddat ner som heter Riesling. Om du vill ha olika typer av textsnitt, så finns det massor av sidor på internet där du kan hitta olika och roliga som du lätt kan ladda ner till din dator!

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0