Slagthuset, NRJ at the club.

Igårkväll börjades med att jag och Kim blev hämtade av min snälla vän Jocke, för att sedan åka hem till honom och förfesta lite i Staffanstorp (vilken håla? :O hehe). Efter pyramiden, ölspelet och annat kul så tog vi bussen in till Slagthuset för att vara där i god tid! Men vadå god tid.... vi hann inte ens in innan 12, och därmed kunde vi inte heller använda våra kära medlemskort :(. Men trots detta blev det en trevlig kväll och träffade sjukt mycket folk man kände, och många som jag inte har träffat på riktigt länge var också där - kul!

Har tyvärr inga bilder sen igår :/ år dålig på att ta foto på fest känner jag.. haha men ska bli bättre!

Så det blir en bild från ett par helger sedan påväg till slagt! Kim, Stina, Monika, Ebba & Jag!


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0