Lussevaka

Nu sitter jag här; förkyld, täppt i näsan, hes och trött... och ska snart bege mig mot stan för att se Lucia Movie Night på SF-biografen. Tror ni jag håller mig vaken? - det är frågan... Nu har jag redan varit uppe i ungefär 12 timmar, och klockan är snart 22... Skolan börjar imorgonbitti vid 8, och jag hinner knappt hem efter bion, för att sedan bege mig till skolan. Så från nu till jag börjar skolan är ungefär 10 timmar, vilket innebär att jag kommer att ha varit uppe totalt 22 timmar när skolan börjar, och efter skolan måste jag plugga. Så totalt kan man tänka sig att jag kommer att vara uppe i 36 h......... jag blir trött bara av tanken?

Så här sitter en förkyld Sofie i sängen, nerbäddad..


PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0