Dag 2 - inspirational boost!


Dag 2 - Min första kärlek.
Somsagt så hann jag aldrig skriva detta igår, så idag får ni 2 stycken dagens! hehe. Vi börjar med gårdagens som var Min första kärlek. Ja.. detta blev svårt. Jag har alltid varit lite av en killtjusare tror jag. Men kärlek och kärlek, det är klart man har gillat någon, och det är klart att jag har varit kär. Trots att det inte var så seriöst på den tiden, så kan jag lova, att jag var RIKTIGT kär. Kommer ihåg det fortfarande, och jag gick i sexan. Vi hade varit på läger, jag och mitt fotbollslag, där det hade varit massa andra fotbollslag också. Därav ett kill-lag, som vi spelade på samma planer med vanligtvis. Där fanns en kille, i det laget. Kanske ska jag avslöja hans namn, men tänk så läser han! Jag var så fruktansvärt förälskad och vi blev tillsammans och gjorde slut, blev tillsammans och gjorde slut, gång på gång, och på grund av att jag tyckte om honom så tog jag tillbaka honom varje gång.. Dock så förstod jag också till slut att han nog inte var lika kär i mig som jag var i honom.. haha. Vi skulle börjat samma klass till högstadiet men han flyttade och bytte skola, så det var väl så vi slutade prata och umgås. Om jag nämner han lite snabbt, så heter han Rasmus. haha :)

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

PUSS!



Kommentarer
♥ L A I L A ♥

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

2010-12-17 @ 13:21:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Vad tycker du om Isadoras nya vinter & höst kollektion? Jag har laggt upp alla nya färger på bloggen vilken är din favorit?



http://lovehannah.blogg.se/2010/december/isadora-autumnwinter-collection-2010.html#comment



2010-12-17 @ 13:38:03
URL: http://lovehannah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0