Mys i huset

Huset vi bor i här är fruktansvärt mysigt. Det är ett stenhus och den här gården byggdes redan på 1300-talet, vilket man verkligen märker på väggarna som är ungefär en halv meter tjocka.. haha. Men det var jättemysigt inrett, och man får fortfarande behålla den här gamla/nya känslan.

Idag har vi varit och åkt runt på massor av loppisar, hanverksförsäljningar, keramikförsäljningar, marknader osv. Har inte handlat någonting idag, utan håller nog i mina pengar lite mer tills vi ska till Visby imorgon. Där hoppas jag kunna hitta lite mer faktiskt.

Här kommer några bilder på hur huset ser ut inomhus!


På denna bilden ser man tydligt vid fönsterna hur tjocka väggarna är.


Här är hallen, och även en liten bänk inbyggd vid fönstert där jag sitter just NU :).



Här sitter jag på uteplatsen :)




Kommentarer
Wille

Vad fint det är!

2010-08-09 @ 20:05:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0