Studenterna kommer närmandes

Nu är det som sagt snart studentvecka och självklart ska man gå på ett par studenter. Förra året åkte jag fram och tillbaka till flera olika studenter under samma kvällar osv. Men tror faktiskt inte det är några som sammanfaller detta året iallafall - vilken tur jag har!

Självklart måste man då börja kolla efter något att ha på sig på studenterna man ska gå på, och jag tycker nog att det är allra roligast om man inte har samma kläder på alla dagar liksom. Så här är ett sjukt sött alternativ. Dock är klänningen lite för "lös" enligt min smak, kan se ut lite som en fyrkant i den, så jag tänkte att man isåfall piffar upp den med nitskärpet i midjan.

Klänning - bikbok
Diadem - bikbok
Nitskärp - lindex
Skor - h&m






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0