Torsdag 26 Mars 09


Mysigt, var hemma från skolan idag. igår hade jag one three hill-maraton, då jag kollade på heeeeeeeela första säsongen som jag har på dvd (:. idag vaknade jag vid 11,  gjorde en jätttegod smoothie, sen ut på promenad i 1h. När jag kom hem tog jag bara det lugnt. Suttit framför datan en del, rensat ut lite kläder och så.
nu är jag ganska trött. Imorgon blir det musikalrepetetion från halv 9 och sedan resten av dagen. Så borde väl öva lite på dansen tror jag.... slutet sitter inte än iallafall. Men det fixar sig nog!
Imorgon ska jag fixa kläder till 80-tals middan, tror jag... annars har jag nästa vecka också på mig!

superenkelt, jättegott och går att göra på bara någon minut! (:
Tänkte dela med mig av mitt smoothie recept:
1 äpple
½ banan
1 ½ dl frysta jordgubbar/hallon
äpple/päron/apelsin-juice

1. Delar äpplet i bitar och bananen med, lägger sedan ner det i mixern tillsammans med de frysta bären. Blanda lite juice och häll i, behöver inte vara så mycket, ca ett halvt glas. Tänk på att om du använder apelsinjuice kan den vara stark och ta upp mycket smak, kan därför vara bra att hälla i lite vatten i juicen innan du häller den i mixern.
2. Mixa tills det inte finns några bitar kvar!
3. Häll upp i ett glad och NJUT!

Jag använde faktiskt fläderblomssaft i min istället, (i brist på juice hihi!)

                              Innan mixen,                                                 KLAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0