Tisdagen 3 Mars 09



Tjena!

Försov mig idag igen... fast hann till skolan ändå denna gången - vilket var bra! Hade två lektioner, sen lunch(väldigt äcklig mat). Efter det kom taxin vid 10.45 och hämtade mig, Lidia och Kim för att köra oss till Kockums Fritid. Där skulle vi sedan föreläsa om SPIS, Make Poverty History och Malmö Borgarskola inför olika lärare och andra skolmänniskor från olika grund/gymnasieskolor i malmö. Väldigt roligt var det faktiskt, även om vi bara pratade i ungefär 20 minuter och hade frågor dem sista 20 minuterna. Åskådarna var väldigt positiva till allt vi hade gjort och man fick en liten extra kick av att få väldigt bra respons! :)

Efter att vi föreläst fick man lunch där också, som var betydligt mycket godare, kycklingfilé och goda bullar osv! :) Taxin hämtade oss igen vid halv 1, och körde oss vidare till Bellevuestadion där vi skulle ha idrott sista lektionen. Spelade tennis till en början, men sedan blev det beachvolleyboll! :)
Och eftersom jag skulle till fridhem och inte hem, så tänkte jag ta bussen och byta i stan. Men det visade sig att några tjejer i klassen skulle gå till Fridhem, självklart hakade jag på och tänkte att det inte kunde vara så farligt, även om jag hade tre väskor att bära.. var framme efter 1 timme.. haha Det säger ALLT! x)...

Imorgon är det uppsats skrivning i 3 timmar, börjar 8.15.. wish me luck!


SOLBRILLE-SÄSONGEN börjar komma känner jag! är det sol och plusgrader så på med brillsen!

Tjingeling!




Kommentarer
melinda

använder du löshår?

2009-03-13 @ 20:25:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0