Söndag 1 Mars 09



Next 3 repeterar inför melodifestivalen.



Tjatja!

Helgen har varit riktigt mumsig faktiskt, och det gillar vi! Genrepet inför melodifestivalen på fredagkväll med mamma. Och ja, snacka om att jag skrek när darin kom och gjorde gästnummer som var sjukt fint.. haha!
Och när jag satt inne på arenan, så ringer min telefon, och det är Adam i next3 som säger att dom är backstage nu. så självklart går jag ut och träffar den sötnosen! Ja, fyra år sedan sist.. vad ska man säga? Självklart blev man superglad, och han har växt en deel, men såg annars ungefär likadan ut! (; stod och pratade en stund, sen var han tvungen att gå in igen för dom skulle ju upp på scen.. så vi sa hejdå, och jag hoppades väl mest på att träffa honom en stund till innan han åker tillbaka till Norrköping. Så jag gick fram till scenen när allting var klart och så, sa hej till dem andra i next3 också. sa att dom var grymma och önskade dom lycka till på lördag! :)
och ja, Norrköping nästa @ påsklovet, för mig?

Annars har jag bara tagit det lugnt, sov borta i lördes. Hade samling till match vid halv 10 på söndagmorgonen, så det blev buss hem direkt när alarmet satte igång.
1-1 och en sjukt dålig domare som inte visste vad offside eller nolltolerans var... fast gjorde assist till vårt mål iallafall, och det var ju ungefär det enda som var positivt! KYLAN var inte trevlig...
Efter matchen åkte man hem, käkade våfflor och seden stack man vidare på dansen som man verkligen inte vill missa. (:
Och anledningen till Varför söndagar är så bra, är väldigt enkel:
One three hill och Gossip Girl ! (:

i sommar gillar vi kjolar av alla slag - förutom kort-kort....


tjingelingggg darlings!


Kommentarer
a till e

kort-kort är ju det alla vill se ;)

2009-03-11 @ 23:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0