Tisdag 7 juli 09

Tjenixen idag! :)
Just nu har jag precis gått ifrån symaskinen och satt mig här istället. Har nyss sytt en rosa baggytröja, som jag kommer ha när jag dansat och kanske också som klänning med skärp i midjan? kommer nog bild på den senare :). Hittade även lite gammalt tyg från en klänning jag hade, och har precis börjat sy en kjol av det.. får väl se vad det blir tillslut?

Annars sitter jag bara och väntar på min sötnos som kommer hit senare idag. Vi ska nog bara ta det lugnt och så. Imorgon ska tjejkompisarna från skolan hit och vi ska prata massa gossip. hihiihi MUMS!
Nej, nu ska jag ta och städa lite.

Kramar från








Linne - Ginatricot
Örhängen - Ginatricot
Jeans - Tiger of Sweden
Väska - Joy
Skor - H&M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0