Söndag 5 juli 09

Halloj!

Har gjort lite konfirmationskort och födelsedagskort idag när jag kom hem. Inspirationen kommer ju när man väl håller på och då vill man ju inte sluta!
Ni får lite smakprov längre ner på sidan!


Vaknade hos min älskling i Falsterbo idag, och igår tog jag bussen dit vid 7-tiden. När jag kom fram gjorde vi en väldigt god sallad med grillad kyckling och pasta. Mycket gott!
Mamma hämtade mig vid 2-tiden och vi åkte till Burlöv Center för att köpa presenter och så! Och självklart fick jag köpt ännu en bikini(redan köpt 2 stycken i sommar....) och ett supersött sommarlinne på VeroModa.



Nu ska jag äta lite goda jordgubbar och sedan blir det godnatt för mig!

Kramar från









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0