Snart 1 vecka kvar på jobb!

Imorgon är det fredag, och det innebär att jag bara har 1 vecka kvar att jobba! HÄRLIGT! :) Nu har jag för en stund sedan kommit hem från pildammsparken där jag har sett Sommarchansen. Vi cyklade dit och hem, vilket var väldigt skönt fast det tog en stund :). Nästa torsdag är det final och då ska jag dit igen!

Imorgon sticker jag och mamma och kollar på jeans till mig, sen kommer farmor & farfar på grillat, sedan sticker jag hem till min älskling och sover där.

Bara 29 dagar kvar tills jag fyller år också! :)
Kramar från






Förresten så hittade jag en SKITCOOL bild på mig när jag var 11 år och träffade min IDOL Grynet. hahaha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0