Onsdag 1 juli 2009

Tjenatjena.

Har tyvärr inte varit inne och skrivit så mycket den senaste tiden.. för det första så hade jag väldigt mycket i skolan, det vill säga VÄLDIGT mycket.... sen är det annat som har tagit min tid istället för datorn. Men nu är jag tillbaka!
     Kom hem från Kroatien för några dagar sedan, var en härlig 2,5 veckas resa och vi bodde på 3 olika ställen(Rovinj, Trogir och Plicevisc). Besökte även en vattenfallspark, (tyvärr ösregnade det den dagen...) fast det var fint ändå! Hade hyffsat väder, det var både sol och regn. Fast jag är ju en solmänniska så jag blev lite besviken.
     Var och shoppade en del i stan idag, mysigt med massa värme här hemma! Har säkert badat 5 gånger nu när jag kom hem och la mig framför poolen för att sola lite. HÄRLIGT!
     Idag blev det ett par jeansshorts, en stor vit skjorta och ett sött linne från Monki.

Och snart ska jag ner till Falsterbo och sova där tills imorgon med min älskling som jag inte har träffat sen innan jag åkte!

mamma och jag på en bro i Trogir.


Kramar från











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0