Myskväll hos mig!

Yes, och vi gillar det!
Härligt med varmt väder och sitta i uterummet med sina tjejkompisar och prata skvaller hela kvällen. Har saknat alla SÅ mycket, och behövde verkligen denna uppdateringen. Vi kom in på lite djupare saker då&då, och det är aldrig fel!
Kjolen jag har sytt blev däremot klar idag också. Har den på mig på bilderna :).

Förövrigt så kollade vi på Sex education en stund på tv. Och vi kom överens om att verkligen alla borde få undervisningen så som programledaren gör det. Hennes inflytande på eleverna i en skola, hennes makt, gör att många lyssnar på henne. Jag hoppas folk tar till sig vad hon säger!


Imorgon ska jag börja packa, woho! Cannes - HERE I COME! =D

Kramar från








Here's some photos, (:








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0