Hemma från soliga France!

Har haft superhärligt väder, 35 grader sol och det har varit allmänt härligt att vara iväg på franska rivieran med världens underbaraste pojkvän ! :) Vi har solat, badat, shoppat och ätit massa gott. Legat och stekt på stranden i Cannes, Bandol och Antibe, och shoppat lite i Nice & Cannes.
Och förövrigt så var det första gången jag träffade älsklingens pappa som har hotell i Valbonne. Han visade sig vara en  trevlig prick! :)

Imorgon blir det stan en runda med Emma och Kimsan. Får se om jag hittar någonting, det jag letar efter och som jag verkligen behöver är ett tunt svart nitskärp!.. iallafall bara det änsålänge. dessutom ska jag göra ett diadem med rosett imorgon, visar nog lite hur jag gör här på bloggen. Så checka in det!

På måndag börjar jag jobba :(!

FÖRRESTEN;
TACK! för alla kommentarer om min blogg, blir glad och varm varje gång ni skriver något så gulligt! :)


Kramar från








Här kommer lite bilder från vår resa!




Kommentarer
Per Larsson

ni verkar ha haft det jättemysigt, mina bästa hälsningar till er!

2009-07-19 @ 20:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0