Torsdag 26 Februari 09



Tjena!

Jobbigt att man ska behöva sitta uppe till över midnatt på kvällarna för att få sakerna gjorda, men så är det.
Idag var jag inne på H&M, letade runt i hela affären efter mina efterlängtade gladiator-skor! och såklart hittade jag dem, så jag la undan dem till imorgon för då kan jag sticka och betala efter skolan :).

Imorgon är det melodifestivalen för min del! Repetition i Malmö Arena, och det ska framföras exakt som det ska på lördagkvällen. Tv-kameror och smink och allting, eftersom om det blir något tekniskt fel på lördag så kan dom ju bara sätta på det som spelas in imorgon (:. Så det ska bli riktigt roligt, åker dit med mamma och efteråt ska jag antagligen vidare till Limhamn och träffa kompisar, fest kanske eller något annat trevligt.

Funderar på att sy till en kjol lite, som jag jättegärna vill ha på mig imorgon.. men jag vet inte om jag hinner göra det.. Fast jag vill helst ha den kjolen med mina nya skor då. Hoppas verkligen på att få lite mer tid!

OCH förresten, Kronprinsessan Victorias och Daniels förlovning, förlåt men jag tycker det är så överskattat :s. Det är verkligen inte SÅ stort som dom gör det. herregud... alla vet att dom är förlovade nu, vi behöver inte ha det på aftonbladets framsiga i 3 dagar liksom..

seeeee u later!

tjingeling!

                                                idag försökte jag få till snygga hollywood lockar,
                                               tyvärr la dom sig och blev såhär när jag kom hem!


Kommentarer
Kim Dahlbeck

Jag tycker du ska sy en tjol. Vad kul att du hittade dina skor för dom är över feeeta!

Ha så kul i limhamn och festa inte allt för mycket ;D! Glöm inte att berätta om melodifestivalen för mig sen. Pussar<3

2009-02-27 @ 19:16:31
URL: http://kimdahlbeck.blogg.se/
johan

sjukt fin..<3 hehe hoppas allt är bra med dig(:

2009-03-02 @ 22:10:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0