Söndag 22 februari 09



På söndagar har jag vanligtvis dans från 3-4, men denna veckan är det sportlov alltså inställt, lite tråkigt tycker jag =/. Fast fick tid till att gå i stan istället. Imorse kom kusinerna och hämtade Totti för dom hade kommit hem, haha undra om man kommer sakna någon som hoppar upp i sängen och slickar en i örat varje morgon? :p.. tveksamt faktiskt.

Annars åkte jag till stan vid halv 3 tiden, skulle egentligen bara åka upp och köpa en mascara, men man vet ju hur det slutar.. När jag kom hem hade jag köpt mascaran, ett par skor och en tröja. Självklart behövde man en Powerking också för att bli lite söndagspigg!

Kan bara säga att jag älskar söndagar då mina 2 favoritserier går på tv, One Three Hill och direkt efter är det Gossip Girl! :D (kan inte undgå att säga att Chuck Bass är en av de absolut snyggaste på denna planet......)

TJINGELING!

                        Outfit idag, chinos, linne, ''stor'' t-shirt.
är perfekta kläder för en kort dag i stan och ta det lugnt hemma.        CHUCK BASS, SNYGGINGEN SJÄLV! (:


Kommentarer
Johan ..

Gossip Girls idag juh(: synd att man missar det på grund av akuten :S...

2009-02-22 @ 17:27:53
Teodor

Gossip girl idag synd att man redan sett säsong 2:(

2009-02-22 @ 23:18:31
URL: http://www.teodoropasiak.blogspot.com/
skrattretande

Sluta upp med att leka så himla cool - du är ingen Blondinbella

2009-03-21 @ 12:24:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0